pondělí 11. července 2016

Alfa - Jasinda Wilder

Kdybych se rozhodovala, zda knihu koupím, až po shlédnutí hodnocení ostatních čtenářů, asi bych hodně váhala ... ale už jsem měla objednáno z předprodeje.
Takže jsem byla opravdu hodně zvědavá, zda to bude jedno velké klišé a nebo mě autorka přeci jenom překvapí ...
PS: také používáte jako záložku to, co máte zrovna po ruce? 


Autor: Jasinda Wilder
Originální název: Alpha
Série: Alfa, díl první
Nakladatelství: IKAR
Počet stran: 344

Oficiální anotace: 
Erotická romance. Krásná Kyrie se dostane do finanční tísně a navíc se musí starat o nevyléčitelně nemocnou matku. Zrovna když ztratí tolik potřebnou práci, ve schránce najde šek na deset tisíc dolarů od neznámého dárce. Na šeku stojí pouze „Ty patříš mně“. Kyrie se raději neptá, od koho peníze jsou, ale její obavy vzrůstají, když začne přicházet šek za šekem. Jednoho dne ji vyzvedne řidič v černé limuzíně a odveze ji za mužem, kterému je nyní neodvratně zavázaná… a který si od ní nechá splatit půjčku velmi nečekaným způsobem.





Kyrie je šestadvacetiletá mladá žena, která to nemá v životě zrovna lehké. Její otec se stal před sedmi lety obětí loupežného přepadení, matka je v psychiatrickém sanatoriu a mladší bratr studuje. Kyrie se snaží zajistit finanční pokrytí jak matčina ústavu, tak vypomoct bratrovi. K tomu ještě její vlastní náklady a studia, která se snaží dokončit a zvýšit si kvalifikaci ... už dlouhou dobu se pohybuje na hranici přežití. Když přijde o svou práci, je to poslední kapkou. A právě v tu dobu najde ve své schránce obálku s šekem na deset tisíc dolarů. Pouze s poznámkou "Ty" ...
Kyrie dlouho váhá, přeci jenom neví, od koho ty peníze jsou, ale její bezvýchodná situace ji donutí šek vybrat a poplatit s ním dlužné nájemné, elektřinu, školné ... Překvapení ji čeká hned další měsíc, kdy ve své schránce nalézá další šek na stejnou částku. Tentokrát s poznámkou "patříš". Třetí měsíc je u šeku poznámka "mě". Kyrie peníze vždy vybere, protože její nová práce servírky sotva pokryje její náklady, natož matčinu léčbu nebo bratrova studia. 
Přesně po roce dostane doručený vzkaz "Ty patříš mě" svůj význam. U jejích dveří stojí muž - šofér, který má za úkol dovézt Kyrie ke svému šéfovi ... pokud mu tedy nemá v plánu těch sto dvacet tisíc dolarů ihned vrátit.




A moje dojmy? No ... vlastně je to jedno velké klišé, ale svým způsobem mě kniha i překvapila - čekala jsem to horší. Možná to bude tím, že jsem od knihy měla nulová očekávání. 
Když se rozhodnete knihu si přečíst, myslete na to, že se vám dostává do ruky erotický román, potom budete s knihou v pohodě. A rozhodně vás nepřekvapí pan tajemný, bohatý, se sexy hlasem, urostlý a jak jinak, než boháč. K tomu jedna kráska v nesnázích a máme na klišé zaděláno. Nicméně dějovou linku v knize najdete, k té nebudu nic prozrazovat, snad jen to, že tahle část trošku pozdvihla moje hodnocení. Napínavé čtení ale nečekejte.
Erotických scén najdete v knize dost, ale autorce se dle mého názoru povedlo, že se až tak neopakovala. Takže nečtete jedno a to samé ... A ještě si nemůžu odpustit podotknout, že označení "číča" v erotických scénách působilo docela směšně. Je možné, že to je pouze záležitost překladu a výraz použitý v originále by mě docela i zajímal.









Moje hodnocení:   75 %


Žádné komentáře:

Okomentovat