sobota 20. června 2015

Changing Forever - Lisa DeJong


Po prvním díle When it Rains jsem byla na tenhle další hodně zvědavá. Kdo četl, tak se mnou bude možná souhlasit, že to byla jedna velká emoční bouře. Milovala jsem hlavní postavy, plakala pro ně a měla vztek ... tahle kniha ve mě vyvolala emocí spoustu.

 A tak jsem měla velká očekávání ...








Název: Changing Forever
Autor: Lisa DeJong
Série: Rain, díl druhý
Nakladatelství: amatérský překlad
Počet stran: 284

Anotace:
Vždycky jsem nechala minulost, aby rozhodovala o mé budoucnosti a nechala ji namalovat obrázek toho, čím nechci být. Kde nechci skončit. Drake Chambers je tak arogantní, jako jsem já tvrdohlavá. Je vysokoškolský rozehrávač a národní hvězda. Myslela jsem si, že je to jen další z těch kluků ... od kterého by se měla každá holka držet dál, ale na svých ramenou nenese jen svůj tým. Odhaluje pocity a důvěru, které v sobě tak dlouho dusil. Myslela jsem si, že to máme vše vyřešit. Že jsme dva lidé, kteří konečně našli své šťastně a na věky, ale minulost se vždycky nějak vkrade do přítomnosti.
Jedním rozhodnutím se všechno změní … navždy.


A mých pár slov ke knize ... :

Emery a Drake ... oba v dětství přišli o osobu, která jim byla velmi blízká ... a u každého to bylo jiným způsobem, ale oba je to poznamenalo.

Emeryna matka se rozhodla žít jiný život a opustila rodinu, když byla Emery ještě malá. Vyrůstala jen se svým otcem a žila skromný život. Jedinou možností, jak se dostat na vysokou školu, bylo získat stipendium. A tak studovala a studovala, aby byla mezi těmi nejlepšími a mohla si splnit svůj sen. Sen, na který se tak upnula - být dětskou psycholožkou.
Ve svém srdci měla stále hlubokou trhlinu, způsobenou odchodem matky, osoby, která ji měla milovat a ne takhle opustit. Chtěla pomáhat dětem, dětem jako byla kdysi ona ...

Drakova rodina se musela vyrovnávat se ztrátou otce, který zahynul při autonehodě vinou opilého řidiče. Jeho matka upadla do depresí a tak se dospívající Drake musel o své dvě sestry postarat sám a zároveň se vyrovnat s náhlou ztrátou otce. Otce, který ho vedl k fotbalu ... a fotbal byl pro Draka na vysoké prioritou. Protože jeho otec by to takhle chtěl ... chtěl to ale takhle i Drake?

Když se Emery setká s Drakem, poznává ho jako typického zadáka fotbalového týmu, který si je jistý sám sebou, vyzařuje z něj sexappeal, je charismatický a Emery nemá pochyby, že každý týden flirtuje na večírku s jinou dívkou. Poté, co začnou spolupracovat na školním projektu, pozná ho Emery z trochu jiné stránky. Je jasné, že vzájemné přitažlivosti nedokáží odolávat dlouho ...

Ale dokáží svůj vztah udržet? Zvládne Emery Drakovo neustálé balancování na prahu jeho nerozhodnosti? A dokáže se Drake vyrovnat se svými city a zároveň svou velkou zodpovědností, kterou cítí se svému týmu ... ale také snu jeho otce?

A co když jim náhle do cesty vstoupí něco, co jim cestu k jejich snům ztíží ... nebo dokonce znemožní? Zvládnou to?


Jedno je jisté, jestli očekáváte podobnou emoční smršť, jako v díle předchozím, budete zklamaní. Já tedy trošku zklamaná jsem. Čekala jsem o hodně víc. Hlavní postavy, ať už Em nebo Drake mi nějak nepřirostly k srdci. Nějak jsem se nedokázala do příběhu ponořit. Nechápala jsem Drakovo chování a pořád jsem čekala, kdy přijde to "něco" ...
V poslední čtvrtce se sice dočkáme nějaké zápletky, ale ani ta neovlivnila mé hodnocení knihy jako průměr, protože mi to přišlo celé takové divné a konec hodně "jednoduchý" ...







“They say you should dream like you’ll live forever, and live like you’ll die tomorrow”


Říká se, že byste měli snít, jakoby byste žili navěky a žít, jako byste měli zítra zemřít.





Anotaci a stejně tak překlad knihy jsem čerpala z dílny fantasybookshelf.blog.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat